В неделя доста собственици на електромобили са се събрали на пистата Лагуна Сека в Калифорния да си начешат крастата в рамките на третото поред годишно събиране ReFuel EV race. Събитието дава възможност на инженерите, дизайнерите и собствениците на електромобили да си пробват колите на една от най-известните писти в Америка и света. За първите две категории това е отлична възможност да видят какво се направили правилно по колите си и какво не, а за собствениците си това е чиста проба удоволствие.
Сред участниците са коли като Mini E, Tesla Roadster и Nissan Leaf, при електроциклетите се изявиха модели на Mission Motors и Zero Motorcycles. Естествено, най-бързи бяха колите на Tesla, отбелязали и най-доброто време на обиколка - 1:50.8 мин, но и "фамилните" електромобили се представиха доста добре. Доста близо до най-слабата обиколка на Tesla - 2:08.007 е най-добрата на Mini E - 2:08.779, следвана от тази на NissanLeaf - 2:10.223 мин.
Собственикът на най-бързия Leaf - Надер Асеми, написа във форума MyNissanLeaf, че наистина другите автомобили са били по-бързи, но са имали проблеми с прегряването още след втората си обиколка, като Tesla, например е включвала автоматичното си ограничение на мощността само след 4 или 5 обиколки. Неговият Leaf е бил с нормално окачване и гуми, и не е имал никакви проблеми с прегряване.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!