Неотдавна VW пусна доста интересен рекламен клип на новия си модел Passat за Америка с участието на "Lord Vader Jr". Видеото доби широка популярност и помогна доста за засилване известността на немския производител зад океaна. Това беше добър начин да се контактува с клиентите и да се полира образа на марката.
Естествено, колите и в частност тези на VW, са сред големите замърсители на планетата и това не може да не засегне по някакъв начин зелените бунтовници и пазители от Greenpeace. Те се опитват да измъкнат VW от "тъмната му страна", като доста често атакуват немския производител, че напъните му да придобие вид на "зелена" марка с линията си Think Blue са просто димна завеса. И в същото време, малко неочаквано, зелените демонстрират сериозно чуство за хумор, пускайки следните два клипа
Те са наистина приятни и интелигентни пародии, с които Greenpeace използва доста меко "силата" срещу VW. Клиповете те развеселяват и те карат да мислят за посланието си. Те са любезен и джентълменски начин на протест в опита на Greenpeace да измъкне VW от "Тъмната страна".
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!